Grab A Button

ANDA YG KE- hit counter
hit counter
shayunx ,welcome to ma blogger rawr ,thanks a lot for follow me shayunx :)

Blogs I Love

 Nor Sadatul Adieya/atul hudsoon
Born in 1993 / and now 18 y/o .
Stay Parit Buntar ,PERAK .
---------------------------------------------------------------------------------------
  ABOUT ma Biee
 Syahril b.Zahidi
 Born in 1993 /18 y/o
 He is ma boyfriend .dun take him from me . !

Followers

MiMpi Ngeri :( AdAkaH Ea Menjadi KnyataaN ?

Saia Mimpi Awak Kawen Dengan Perempuan Laen ?
tidakkkkkk .
you my owner ukeyh !
Tada Sapa buleyh Amek awak Dari Saia ukeyh !
Hanya Nyawa Saja Buleyh Pisahkan Kita !



Boy : Atul ,unx tauk ta bf kau sudah kawen .
Atul : hah ! kau bia benar .kau tipu lha ,dea ta cakap apa-apa pun dekad ako ( terkejut aku masa neh )
Boy : lhaa ,siyes beb ,dea cita dekat aku dea dah kawen ,siap cita mlm pertama lagi dekat aku .
Atul : (kecut siut ,bf aku kawen ? )kenapa dea tipu aku ,dea siap sumpah dengan nama allah lagi ,yang dia hanya ada aku ,hanya aku sorang saja dalam hati dy .walaupun penah couple ngan perempuan laen ,tapi hanya aku yang dea sayang .kenapa dea buat aku cem neh .Kenapa dea kawen dengan orang laen .dea cakap dea nak kawen dengan aku ! 

( kecewa yang teramat sangat ) :(
- 5 a.m -
tetiba mimpi saia berhenti sampai disitu saja .
tengok-tengok saia terjaga .dengan itu saia mengatakan ALHAMDULILLAH ia hanya mimpi saja .
Tak buleh tido ,teringat mimpi tadi .
saia pun text dea lhaa .

" B .b takan tinggal cyg kan ?b tada perempuan laen kan ?hmm .knpa cyg mimpi b kawen dengan perempuan laen :( .cyg takod b .b jgn tinggal cyg .cyg nak b sgt ².hmm " .

keesokkan hari dea pun eply text yang saia hantar tue .



Dea : Cyg ..?cyg mimpi pea smlm ?
Saia : Cyg mimpi b kawen dengan perempuan laen .
Dea : Hehe ,cm² lha cyg neh ,mimpi un cyg na caye kea
Saia : tak ,cyg takud lha b .
Dea : Ya allah .npe cyg jd cem neh .agk2 r cyg ,b na kawen dgn perempuan laen .
Saia : Kud² lha ,cyg takud tao ta .
Dea : cyg ! ( marah )
Saia : Takud b :(
Dea : Dala cyg .tue mimpi jea .da lupa kn .
Saia :Takk .b ckp dulu b tada perempuan laen ?
Dea : B tadak perempuan laen un .b hanya ada cyg sorang ja .cyg ..?tlg percaya kt b .sedih r cem neh .
Saia : Yela-yela .cyg caye dekad b .hmm :(


-----------------------------------
terharu tao awak cakap cem tue .maaf kan saia tao awak .dah tudoh awak bukan-bukan .sebenarnya ,saia maseh tak percayakan awak .maaf kan saia .saia tanak awak tahu ,sebab nanty awak sedih saia maseh tak percayakan awak .dah setahun lbh awak harapkan saia caya dekad awak ,walaupun awak janji & suumpah ta buat perangai lama ,.tapi saia tak buleh awak .saia susah nak caya kan orang .saia nak masa lagi ,untuk percayakan awak .maafkan saia awak .saia sayangkan awak ,hanya awak saja yang saia ada .


untuk selamanya .nama awak sentiasa dihati saia <3 .



      
        9.00 a.m .5/04/2011





Thanks foe read . LIKE yahh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...