Grab A Button

ANDA YG KE- hit counter
hit counter
shayunx ,welcome to ma blogger rawr ,thanks a lot for follow me shayunx :)

Blogs I Love

 Nor Sadatul Adieya/atul hudsoon
Born in 1993 / and now 18 y/o .
Stay Parit Buntar ,PERAK .
---------------------------------------------------------------------------------------
  ABOUT ma Biee
 Syahril b.Zahidi
 Born in 1993 /18 y/o
 He is ma boyfriend .dun take him from me . !

Followers

Tentunx kawan-kawan lelaki (;

selesai suda tukar layout .
lau tuka layout jea mesty keja banyak .
letih jugak .sebab nak susun balek suma widget jadi kemas .
huh !
sekarang neh tgh pening sebab tatao nak buh lagu ape .
dah borinx dengan lagu-lagu lama neh .
bagi cadangan pliss ?
HAHA ! :P

pin .pin .pin .
mari-mari ,singgah sana jangan lupa singgah sini .
dan jadi pengikud yang terhormat :D

kali neh aku nak citer sl  membe laky aku .
bagi aku ,kawan dengan laky lagi best dari kawan dengan perempuan .
kalau kawan dengan perempuan ,ada saja yang depa ta pwz ati .
kawan ngan laky senang ,depa tada ta pwaz atiey dekad kita .

Haffiz , kawan baek aku dari form 2 lagi .
sebenarnya kami kenal dari form 1 ,tapi kami jadi musuh masa tuh .
sama-sama tak suka .last kaly ,jadi kawan baek lhaa .HAHA !
Sampai sekarang lhaa ,thanks auw bab sudi kawan dengan aku :D

Abg Emy , nip abg angkat aku .heeee~ dea jadi abg angkat aku masa aku umo 16 .
dea baek ng aku ,tatao lha an kud belakang jahat dengan aku :P wekkk !
HAHAHAHA !
jangan cuba nak tipu adek yeaaa xD .

Akmal ,dea neh kadang-kadang otak kuning .biasa lhaa ,gila mereng .munx cm nip .
HAHA ! xD .tapi ,syiookk kawan dengan dea ,sebab dea faham hati kawan-kawan .
dea jugak suka tolong kawan-kawan .walaupun kadang-kadang loqlaq .
tapi best kua dgn dy .ta borinx .
heeee~


k lhaa .cau :P

Thanks foe read . LIKE yahh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...