Grab A Button

ANDA YG KE- hit counter
hit counter
shayunx ,welcome to ma blogger rawr ,thanks a lot for follow me shayunx :)

Blogs I Love

 Nor Sadatul Adieya/atul hudsoon
Born in 1993 / and now 18 y/o .
Stay Parit Buntar ,PERAK .
---------------------------------------------------------------------------------------
  ABOUT ma Biee
 Syahril b.Zahidi
 Born in 1993 /18 y/o
 He is ma boyfriend .dun take him from me . !

Followers

Hoho~! adakah ini atul yg sebenar ?

Bertudung ?adakah aku akan kekal kan semua neh .
INSYAALLAH ,aku akan cuba pelan2 .terasa lebih elok aku pakai tudung .dari nampak rambut ?cantik sgt kea rambut aku ?HAHA ! ntah laa ,tak cantik pun .HAHAHA ! pape un aku akan cuba untuk kekal kan tudung at kepala aku nehh .korang nk cakap aku hipokrit ?cakap lha ,ADA AKU KESAHH ! ini semua diri aku ,dosa aku tanggung sendiri .aku ta swuh sapesape tanggung un .so diamm sajaa yaa :) .

Aku akan cuba untuk memakai tudung .hoho~! .xD .bukan demi sapesape .ini semua demi TUHAN .mari nengok gamba bawah nehh .P/S : aku ta lawa .hope korang buad tatao jea auw .lau tasuke tayah tgk .ty :D


yunx neh ta edit langsung yea ! hoho~! xD .


hoho~!tak secantik andaa :)


i Love ISLAM .i Love ALLAH  <3



Thanks foe read . LIKE yahh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...