Grab A Button

ANDA YG KE- hit counter
hit counter
shayunx ,welcome to ma blogger rawr ,thanks a lot for follow me shayunx :)

Blogs I Love

 Nor Sadatul Adieya/atul hudsoon
Born in 1993 / and now 18 y/o .
Stay Parit Buntar ,PERAK .
---------------------------------------------------------------------------------------
  ABOUT ma Biee
 Syahril b.Zahidi
 Born in 1993 /18 y/o
 He is ma boyfriend .dun take him from me . !

Followers

S e l a m a t H a r i R a b u


hello ,assalammualaikumm .
hari nehh hari rabuu ,hurm .kejup jea waktu berjalann .besokk khamis .errr .siyess bosann yang amad baq hang .HAHA ! nakk post apa pun aku tk taw dahh .aihhh .renduu bie aku lha plakk .lama tak jumpa dy .ada lhaa seminggu lebihh .dy dok bz keja jaa .sampai takdann nakk jumpakk .seb bekk bole mcg ng call lagi ,lau takk hurmm gila aku weyhh -,- !
tadi aku saja tnya kat bie aku nehh

bie ,bie sayang cyg ta ?
dy pun jawap = sayang sgt2 ,npea ttba jea tnyaa .

ishh ,salahh kea lau aku nakk bertanya ha ?haiyoo -,-

pas too aku tanyaa lagyy , bie sanggup ta kehilangan cyg ?
dy jawap pe taw ,???????
cygg ,b tak sanggup .jgn lha tinggal b .HAHAHAHA !
ayatt tak bole belahh .patut ke aku caya semua tuhh ?hurmm .haha ! tao pun takot hilang aku .nehh nak habaq my ,aku sayang gyla-gyla punyaa kad hg biee .dun worry oukeyhh .
oke laa ,ta laratt .nak tido .b ab a i (:

ilysm bie <3

Thanks foe read . LIKE yahh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...